zara79 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei Jeg er i uke 23, kjenner mye spark- MEN det skjer bare på kvelden. Starter ca kl 1900 og varer utover kvelden.. Synes dette er litt merkelig.. Tydeligvis en syvsover der inne;) Noen andre som har det på samme måte?
babyfrøken *mamma* Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Varierer voldsomt her i gården også, hun er stille stort sett hele dagen, mest aktiv på morgenen og veldig sent på kvelden..så kan en jo bare lure på hva de holder på med resten av tiden ;o) Jeg gjetter at hun snur seg med ryggen ut jeg, slik at jeg ikke kjenner hva hun holder på med. Er 21,5 uke iflg ul termin, og 22,5 uke iflg min egen termin.. (",)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Legen min sa på kontroll til meg senest i går at barnet kan sove opptil 20 timer pr. døgn i livmoren (ikke sammenhengende da) så derfor kjenner man ikke så mye utover hele dagen. Den bruker jo mesteparten av tiden i livmoren på å sove..Hvis du jobber eller holder deg i aktivitet blir den lille byssa inni der så ikke rart om den sover mye;) Har også en syvsover inni meg. Er 24+6 idag. Den blir nok veldig aktiv utover ukene som kommer når den blir stor, så da kjenner vi det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå