Gå til innhold

Ugl@ - hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på deg :-)

Klem fra nordlandspia

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Joda, det går fint. Venter på å få vite når jeg skal legges inn for å få fjerna kulen, det skal bli godt å få det gjort. Har en god følelse av det hele, heldigvis :-)

Tror det blir å reise på hytte nå i helga for å koble helt ut :-)

klem fra

Skrevet

Beklager at jeg bryter inn i tråden, men godt å høre det går bra med deg Ugl@. Har fulgt med på trådene dine, men fikk ikke med meg hva den kulen var? Kan jeg spørre om hvilken kul dette var?

Skrevet

De vet ikke sikkert, er påvist noe celleforandring, men ikke noe direkte kreft så langt, så de vil fjerne den store kulen i sin helhet for å ta en grundig biopsi, trolig er det en godarta svulst, men de har erfaring med at enkelte kan utvikle seg til ondarta over tid i enkelte tilfeller, så derfor vil de helst fjerne slike risikofaktorer.

Skrevet

Pluss at de skal se om de kan gjøre noe for brystvorta som jeg stadig får infeksjon og sårhet i siden den har forsvunnet inn i puppen..jeg håper de kan fikse det også.

Skrevet

Du må virkelig nyte helga på hytta. Det er deg vel unt :-)

Ta vare på den gode følelsen - vi er mange som tenker på deg og krysser det vi har for deg. Dette går bra, vet du!

Klem igjen fra

Skrevet

Åh, det var godt å høre:) Tenker det skal bli godt å få fjernet kulen! Fortsett å tenke positivt, det har du jo vært fenomenal til å gjøre allerede:) Kos deg på hyttetur og lykke til med operasjon:) Tenker på deg!

Skrevet

Så bra at det ikke var noe veldig alvorlig da :o)

Kos deg masse på hytta du! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...