Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 bare fordi dette er et anonym forum kan alle si hva de vil?? sikter spes på sånne seksuelle innlegg..der folk spør om en svelger å om en har hår i ræva om en ikke barberer seg..har ikke åpnet de innleggene men ser jo overskriftene å synes d er helt sykt faktisk..er d ikke en egen side her inne der folk kan spørre om sex å sånn da? mistenker at d sitter en del mannfolk her å pirrer seg selv med både bilder og diverse..synes d er motbydelig.. måtte bare få d ut..si hva dere vil til dette innlegget..er kanskje feig som er anonym men vil ikke ha alt peset fra syke folk som skal kommentere å sånn..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Ikke noe å bry seg om. Mange syke mennesker der ute i den store verdenen. Gidder ikke åpne innlegg jeg ikke finner interessant. Om det så er en liten mann, med en liten snopp og for stor behov i andre enden blåser jeg i.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Dette er den anonyme utgaven av skravlesiden, her kan man skrive ting man ikke har lyst til å skrive med nick. Vet at det er egne forum for det meste av det som blir skrevet her, men det er jo så lite liv på dem, så da blir det til at man havner her.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er helt enig med deg, HI. Er så utrolig mange kvalme overskrifter her, synes nesten det er litt skremmende at de mest sannsynlig er en vanlig skravler. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Hahahaha... jeg er faktisk en av de som svarer på slike innlegg.. Synes de er morsomme (noen ganger interessante, hehe ).. Det er jo ingen vits i å irritere seg, dette er jo en chatte side. Vi er tross alt ikke en skoleklasse som skal fungere sammen 30 timer i uka... Mulig jeg er barnslig, men har nå klart meg bra til nå da:-D... Fritidsproblemer?? -ja kanskje....! (Men ut i fra ditt innlegg høres det jo ikke ut som vi som svarer på sånt, er så veldig alene, hahahahaha....)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har selv startet en debatt ang. sex (og sikker en del som ikke syntes noe om mine sæd-spørsmål)... Dette er et relativt viktig punkt for meg,og mitt samliv med min samboer! Noe jeg har gått å grublet på leeeenge-i mange år faktisk! Var faktisk veldig godt å kunne være anonym og komme med en så privat uttalelse! Og det er et forum som heter Sex i Svangerskapet...vel,det hadde ingenting med Sex i svangerskapet å gjøre,og jeg er heller ikke gravid. Hvis du ikke synes noe om sånne temaer,så er det ikke værre enn at du lar være å lese de debattene!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 man må jo ikke svare på de, eller lese de..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Disse mennene kalles ronkemenn her inne, og jeg tipper at det er de som skrive de innleggene med "har du smakt...". Mange naive uskyldige jenter som synes det er morsomt å svare på sånt, og så sitter mennene å napper hud mens de leser svarene. Jeg boikotter også sånne innlegg totalt, for vil ikke at det skal bli sånn her inne.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Nei,det er iallefall ikke Ronkemenn som har startet debatten "har du smakt"...for den har jeg startet! Ei hyggelig,normal sexglad jente i midten av 20-årene...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Da har du sikkert en liten ronkemann inni deg!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #12 Skrevet 19. juni 2008 hehe ja her kommer d frem mye rart..en sier meningen sin å mangen føler seg truffet å må forsvare seg..sånn er d bare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå