Dina1 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Kor tidlig bynte dåkker å gi brødskive til beibissn? Vårres e halvt år, eg innbille meg at det e litt tidlig å bynne - men eg tenke kanskje feil...? Ser åsså at mange gir makrell i tomat, trudde ikke man sku gi fisk når dem va under ett år?? Sukk...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 vi begynte for noen uker siden, hun er 7 1/2 mnd nå. ikke alle som "skjønner" åssen de skal flytte brødbiten rundt i munnen/tygge med en gang, men det finner de ut av vi bruker leverpostei eller f.x fruktpurè (lager selv av banan og eple) begyn når du føler det er rett for deg og dere
Barbafin Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Vi begynte rundt 6 mnd med skive. Bare bittelitt og bare ørsmå biter. Nå er han 7,5 mnd og spiser kanskje 1/2 skive til sammen med enten makrell i tomat, smøreost eller leverpostei. Man kan gi fisk hvis det ikke er noen matallergi i familien, og i tillegg er det jo veldig små mengder vi snakker om. Kun et tynt lag på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå