brooklyn Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 å få piller mener du? Jeg fikk piller fra kvinneklinikken den ene gangen da vi mistet i sa, men det er ikke en metode jeg anbefaler. virkelig ikke. Var utrolig trasig å være hjemme med store blødninger og klumper som skulle ut. Ikke min method of choice, nei..
Mårud Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Har gjort det 3 ganger.Gått greit liksom.Litt sterkere blødning enn mens di første 2-3 dagene.
Papegøyeblomst Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg gjorde det på sykehuset, var der hele dagen og fikk påfyll av smertestillende etc, mens jeg blødde som en gris, klumper datt ut, skikkelig guffent, spøy flere ganger, var temmelig vondt også. Men jeg har panikk for narkose, så det var liksom ikke noe valg for meg. Hadde gjort det samme igjen, hadde jeg skulle tatt abort flere ganger...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar.Skal inn og gjøre det i morgen og gruer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå