Gå til innhold

Til dere med barn eller gravide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var de(n) planlagt? Og ville mannen med en gang? Hvordan fant dere ut at nå var det på tide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde glemt å kjøpe p-piller, og da kom det frem at gubben ville prøve, og etter litt grubling på det ville jeg og :)

3 mnd etterpå var jeg gravid :)

Skrevet

Det var ikkje planlagt, men vi vart kjempe glad begge to:-)

Eg tok faktisk test uten at han fikk vite om det, han fikk vite det noken tima etter å han vart kjempe glad. Samme med nr to, men da hadde han masa ei stund om vi ikkje skulle få ei lille søster;-) Så han vart kjempe glad da og:-) Men ingen var planlagt på den måten, men veldig ønska

Skrevet

min datter, nå 5 1/2 år kom uten planlegging og egentlig "litt" tidlig i forhold til hva vi hadde tenkt. ville gifte oss først,men ble gravid først, og med nummer to var han planlagt i den grad at vi ville ha fler enn et barn og han kom på første forsøk...så begge to var tenkt på, og satt uten noe problem. nå ønsker vi nummer tre, ble gravid i februar og mistet i uke 11 i MA. venter spent på positiv( forhåpentlig vis) test i løpet av helgen...tør ikke teste før lørdag. har en liten følese av at jeg er gravid, men ser frem til helgetesting med CB.

Skrevet

Ikke planlagt i det hele tatt. Det var mannen som ville ha barn.

Skrevet

Førstemann var planlagt. Jeg hadde lyst på barn, og han tenkte seg om en stund, og fant ut at han også var klar. (Han har hele veien ønsket seg barn, så det gikk mest på om vi skulle begynne å prøve da eller senere). Andremann var også planlagt, men ble til litt kjappere enn vi ventet :-)

Noe av grunnen til at jeg begynte å tenke alvorlig på det var vel at mannen min hadde vært gjennom en svært alvorlig sykdom (på sykehus-kunne dødd-type sykdom). Da tenker man gjerne gjennom hva som er viktig for en og hva en ønsker seg av livet, og vi fant ut at siden vi begge ønsket oss barn, og vi var i midten av 20-årene var det i grunnen ikke noe poeng i å vente mer.

Skrevet

Ikke planlagt, barnefar ville ikke.

Ble slutt like etterpå.

Skrevet

Ikke planlagt nei, ingen av oss var sikker på hva vi ville med en gang. Vi hadde planlagt baby i 2010 vi da..det var akkurat passe, Men så ble det 2008 baby isteden :)

Skrevet

Spontant planlagt, og etterpå ombestemte me oss. Men ein gang er nok! Glad for det no da =)

Skrevet

1 barn - ikke planlagt. Men vi hadde da vært sammen i 6 år. faren ville absolutt ikke ha barn og det ble et helvete. Vi var sammen til h*n var 6 10 mnd og da ble det slutt.

2 barn - planlagt. Jeg fant ut at jeg ville ha et barn til. Sa det til samboer på en nøytral måte og sa samtidig at det uansett var helt uaktuellt for meg å få barn om ikke han ville det like mye som meg. Han ble bare veldig glad og vi kjørte på. det gikk rasendefort og jeg var gravid før vi i det hele tatt rakk å tenke tanken at vi prøvde.

Skrevet

prøvde i 2 år med første , og mannen var like iverig som meg. Nummer to kom som et lite sjokk med prevasjon og greier men både jeg og mannen min var veldig glad og overhode ikke snakk om at barnet ikke var "velkomment"

Skrevet

Her vil vi planlegge det.. Er ikke annen måte. Går på ppiller som funker som bare det.. Hehe, så her kommer det ikke barn uplanlagt.. :P Men sambo er ikke heeelt klar enda.. Men smører meg med tålmodighet.. :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...