Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 19. juni 2008 #26 Skrevet 19. juni 2008 "You" m Ten Sharp.....hehe...har alltid likt denne, og plutselig har de begynt å spille den så ofte på Radio1 i Bergen!! "Regulate" m Warren G. "74-75" m The Connels "Out Of Tears" Rolling Stones "Angie" ----II------ "Anybody seen my baby" ----II------ "Stairway to heaven" Led Zepplin
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 19. juni 2008 #27 Skrevet 19. juni 2008 Joshua Kadison -"Jessie" Big Mountain - "Baby I Love Your Way" Boris Gardiner - "I Wanna Wake Up With You"
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 19. juni 2008 #28 Skrevet 19. juni 2008 Des`ree med: Kissing you Come what may- med evan mcgreggor eller hva han eter.. Gaute: kjærlighet er mer enn forelskelse James Taylor: you can close your eyes Kaizers Orchestra: Bris The Corrs: song for ireland
Ella78 m/ A&M Skrevet 19. juni 2008 #29 Skrevet 19. juni 2008 "Backyard" tror jeg den heter, med Natasha Bedingfield. Fordi den minner meg om historien til noen venner av meg...
MorLykkelig Skrevet 19. juni 2008 #30 Skrevet 19. juni 2008 Mulig jeg er sær, men her er en liten liste fra meg: Lamb- Stronger. (Helt fantastisk. Hørte masse på den da jeg gikk gravid med guttungen, så han elsker den han og) Bjørk- Venus as a boy. Bjørk- Isobel. Nick Cave and the bad seeds- Weeping song. Cranes- Come this far. Smashing Pumpkins- Disarm. U2- Sometimes You Can´t Make It On Your Own. Depeche Mode- Freelove. Tori Amos- Jackies strength. Katie Melua- Blame it on the moon. Det var noen, men det er jo så mange da gitt.
MorLykkelig Skrevet 19. juni 2008 #31 Skrevet 19. juni 2008 glemte en sang! Mest fantastiske klassiske sangen jeg vet om! Michael Nyman - The heart asks the pleasure first. Dette er soundtracket til filmen The Piano. Nydelig film, som garantert får alle hormonelle damer til å sutre som bare det!
Eliise Skrevet 20. juni 2008 #32 Skrevet 20. juni 2008 Shinedown - "45" Shinedown - "Simple man" Masterplan - "When love comes close" Breaking Benjamin - "So cold" Chevelle - "The red" Sivert Høyem - "Just a little closer now" Pearl Jam - "Crazy Mary" James Blunt - "same mistake" Ja, det var de jeg kom på i farta... Mange av de som allerede er nevnt er jo også veldig fine da!
nussie Skrevet 20. juni 2008 #33 Skrevet 20. juni 2008 "Always" med Bon Jovi er helt nydelig!Får gåsehud hver gang! "Have i told you lately" med Rod Steward henger jeg meg på. Og en til som jeg ikke kommer på navnet...skal komme tilbake til det når jeg får sjekket det opp eller at jeg husker hva den het...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 20. juni 2008 #34 Skrevet 20. juni 2008 Hmm....Skal vi se In Ruin: Oh coal blacksmith Led Zeppelin: Stairway to heaven Ordo Rosarius Equilibrio: Three is an orgy Four is forever Dimmu Borgir: Sorgens Kammer (Tro det eller ei,den er rolig ) kommer på flere i det jeg trykker "Lagre" tenker jeg
Jelly Belly Skrevet 20. juni 2008 #35 Skrevet 20. juni 2008 Nick Cave and the Bad Seeds - Where the wild roses grow U2 - With or without you U2- If god would send his angels Saybia - The day after tomorrow D.A.D - It's after dark now (ikke helt rolig, men grisefin..) LIVE - Lightning crashes Dire Straits - Brothers in arms (slår aldri feil.. Gråter HVER gang) Dia Psalma - Solen over oss Dia Psalma - Balladen om lille Elsa Ser nå at jeg skal brenne meg en cd..
joplaya Skrevet 20. juni 2008 #36 Skrevet 20. juni 2008 guns n"roses:sweet child o mine metallica:nothing else matters bon jovi:dead or alive( akustisk versjon, nyyyydelig!!!) phil collins:mama sting: fragile a-ha:hunting high n low SÅÅ mange å velge i:)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 20. juni 2008 #37 Skrevet 20. juni 2008 Love bites !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MrsL1 Skrevet 20. juni 2008 #38 Skrevet 20. juni 2008 Favorittene varierer litt her da, akkurat nå er 2 på top: Letter to heaven - Dolly Parton Angels lullebye - Reba McEntire
PyttPytt Skrevet 20. juni 2008 #39 Skrevet 20. juni 2008 Slenger på Nick Cave jeg og, feks "God is in the house" og "Death is not the end" ! Og kommer ikke utenom Mogwai!! Instrumental, men melodiøs rock av typen gåsehud
2prinsesserogbim Skrevet 20. juni 2008 #40 Skrevet 20. juni 2008 whiskey lullabye - brad paisley, allison kraus turn the page - metallica mama said - metallica alone - celine dion lost - erlend brattland (han synger sååå fint),anouk past the point of rescue - hal ketchum pluss mange mange fler, det finnes sååå mange fine sanger...
gima Skrevet 20. juni 2008 #41 Skrevet 20. juni 2008 Den absolutt flotteste sangen jeg vet om er Beverly Craven og "Promise me". Ellers så nevnte ei her "you" med Ten Sharp- den er flott. Så er der jo mange fine rolige musikalsanger bla "On my Own" og "empty chairs at empty tables" fra Les Mis og "wishing you were somehow here again" fra Phanthom....
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #42 Skrevet 22. juni 2008 Give you back med Vertical Horizon hører jeg på nå. Den er veldig fin=)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #44 Skrevet 22. juni 2008 unchained melody fra filmen ghost..den får jeg frysninger av.. endless love med lionel richie missing you med john waite
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 22. juni 2008 #46 Skrevet 22. juni 2008 LIFEHOUSE har mange fine! : (anbefales!) -Everything -Storm -Eighties -Broken -From where you are -Learn you inside out -You and me JASON WADE: -You belong to me GOO GOO DOLLS: -Iris SARAH MCLACHLAN: -I love you -In the Eyes of the Angels CHRIS DE BURGH: -Lady in Red EVA CASSIDY (versjon): -Fields of Gold TRACY CHAPMAN: -The Promise CELINE DION: -Where is the Love THE CARDIGANS: -Communication KAREN JO FIELDS: -Embrace Me COUNTING CROWS: -Sullivan Street NATASHA ST-PIER: Tu Trouveras Fra Dirty Dancing (vet ikke hvem synger): -She's like the Wind GUNS'N'ROSES: -November Rain PINK FLOYD: -Wish you were here KENDALL PAYNE: -Scratch LIONEL RICHIE: -Lady ALLISON KRAUSS: -Baby Mine (Den boer alle moedre og gravide ha! Nyyydelig!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå