Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører at noen av disse treningsmattene inneholder giftstoffer så derfor lurer jeg på om noen har anbefalinger? 1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en på barnas beste etter annbefalning av flere venner og familiemedlemmer. Vi er veldig fornøyd med den, eneste er at 3 uker etter vi kjøpte den kom den på tilbud:o( Vi betalte 699 kr(på tilbud kostet den 499 kr)

Skrevet

Hei. Jeg kjøpte vanlig gymmatte på den lokale babybutikken. Den inneholder sikkert giftstoffer ja, uten at jeg har tenkt særlig på det. Men så lenge lillegutt er liten bruker jeg leketeppe og det fungerer fint.

Men dette er jo noe som burde sjekkes ut. De lekemattene som er vanlige å bruke er jo matter som er tenkt på som gymmatter og ikke tenkt på små unger som smaker og spiser alt!

Skrevet

Hei!

Vi har matte med mrk NORDIC til våre tvillinger. Kjøpte den på sportsbutikk og er uten det giftige stoffet som mange matter har. Husker ikke hva det heter. Er veldig fornøyd med den. Tror vi betalte 599 for den. De er ganske dyre da, men kan hende du får de billigere hvis du sjekker litt rundt før du handler. Det varierer veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...