Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Men det er bare helvetes umulig... Lei av å ende opp med å bake kake, leke husvert og alltid gjøre ting jeg ikke vil, ha folk jeg ikke vil ha rundt meg, men som jeg ikke har hjerte til å si nei til. Hvordan klarer folk det?!
The most famous Ludder Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Du må bare lære deg å leve etter de "riktige" bibel-reglene...
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Du må gjerne uttdype på hvilken måte jeg ikke gjør det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Det er ingen skam å snu!! var ikke det 4 bud eller noe sånt da:-)
Antinissen Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Man begynner å synes at ens egen livskvalitet er en anelse viktigere enn alle andres, man oppdager at man faktisk ikke er uerstattelig, man skjønner at folk suger det de kan ut av en. Til slutt så skjønner man at slike mennesker er søppel å ha i livet og begynner å handle deretter. Begynn å ta deg selv og ditt på alvor. Sørger ikke du for at du har det knall, så kan du banne på at ingen andre gjør det heller.
The most famous Ludder Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Det er du som kan bibelen. Dere finner jo alltid noen bud eller noe som kan støtte deres behov, så det er vel bare til å lete.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Haha, ja - jeg er ganske kjent for mitt flittige bruk av bibelsitater.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Gunnar Lunde Skrev følgende! "Begynn å ta deg selv og ditt på alvor" Angående dette med å ta seg selv, kontra ditt på alvor!!! Dette her tolker jeg faktisk at rotta skal ta musa si selv og ta musa på alvor:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 selvfølgelig har rotter mus:-) er jo stygt å kalle musa til rotta for fitte også da:-)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Livskraftsugende organismer går etter det svakeste punkt, der det pleier å årne seg. Bygg mur, anlegg teflon.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har vel ikke påstått noen ting!! Det varr Gunners som slengte fra seg noen kloke ord der oppe!! Jeg bruker vel ikke så fine ord som mus:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #16 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kunne vel ALDRI falt meg inn å bruke fine ord om deg vennen:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juni 2008 #17 Skrevet 18. juni 2008 kluet er og holde seg unna folk som ber om tjenester. da slipper man og gjøre ting man ikke vil. nesten som en struts. stapp hode i sanden. "hei vil du bake kake?" "hæ? å er klokka så mye, må gå! ringer deg om den kaka siden" også ringer du aldri og tar aldri tlf. eventuelt kan du bare si nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå