mojo Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har fått en "flenge" nedentil som ikke vil gro! Det er åpent sår og ligger ved klitoris og litt nedover. Noen som vet om jeg kan bruke noe spesiell salve rett på såret?? Det svir som hekkan når jeg tisser. au au og au Noen??? Må jo også si at jeg har lett for å få rifter under samleie, men disse gror som regel greit etter et par dager.
BettyBoob Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 uff, det har jeg og opplevd - kjempesårt!!! det beste er å gi det luft og tid - sove uten undertøy, gjerne skjørt med bomullstruser om dagen osv. sex hjelper ikke på grotiden du kan jo prøve sårsalven bacimycin - uten resept. uff, føler med deg!
klg,2 boys now:) Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 ville gått til en lege å fått det sjekket opp..er skjeldent enn kan ha salve i ett åpnet sår.
Snupi27 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 jeg bare tenker på at man bruker jo zinksalve på de små, kanskje det funker..? jeg vet at en venninne brukte det da gutten hennes hadde åpne sår i rompa etter en allergisk reaksjon og det hjalp..
mojo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2008 Har prøvd med litt sinksalve, men den fester seg liksom ikke. Har gått mange dager nå og er gørrlei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå