Gå til innhold

Vognpose og transportbag til vogna Urban Jungle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med vognposen som "hører til" vogna, er den bra på vinteren? Vurderer å kjøpe den inn nå, ja, det er sommer, men vi skal til værhardt sted i sommerferien.

Lurer også på å kjøpe transportbagen for å beskytte vogna på flyturer.

Men er den verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har buggy mummy som hører til OTH men kommer ikke til å bruke den på vinteren. Syns den er for tynn til det. Da vil jeg heller bruke dunposen jeg har fra før. Den går like fint i bagen.

Jeg syns den transportbagen ser veldig ok ut, hvis man reiser mye. Stiv pris så jeg har ikke investert i den for vi reiser ikke så mye. Når vi har vogna med på fly så bruker jeg strips og fester vogna slik at den ikke folder seg ut inni plastposen. Og så tar jeg av framhjulet.

Skrevet

Har transportbagen, har ikke brukt vår på flytur enda men hadde transportbag til phil and teds vogna vår også og det er helt supert når man skal fly!

Vogna ligger godt nedpakket, er lett å håndtere og mindre sjanse for skader. Alltid ta av hjulene og pass på at håndtaket ligger sånn at det er minst mulig sjanse for at det blir ødelagt.

Synes også transportbagen er kjekk å ha når man skal pakke i bil til ferietur også. Da får jeg samlet alt der, og slipper å tenke på skittne hjul o.l

Posen har jeg ikke kjennskap til, men har fått inntrykk av at den brukes mer som høst/vårpose her hjemme enn vinterpose. Men mulig at den er god nok på milde vintre, og man kan jo bare ha ett lammeskinn i bunnen og ett teppe over inni posen så burde den holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...