Gå til innhold

Hva skal du bruke skattepenge på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bruke de på å få orden bak i hagen, trenger sikkert 5 lastebil lass med jord, masse stein for å bygge opp et platå, der det før har hvert skogstomt. Så svosj så var de 19 laknene borte.... Går sikkert med mere penger også, den tid den sorg...*ler* Tror ikke vi blir ferdige med hele prosjektet i år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maling + leie noen som kan male.. hehe.. resterende går til regninger.. legger snart huset ut til salgs så skal fikse alt mulig rart av småting nå neste halvannen mnd.. ;p

Skrevet

Vaskemaskin

Tørketrommel

Ny mob.

Flere klesskap

TV

Betale en god del gjeld

og så en heidundranes kveld på by'n :D

Skrevet

Såpass ja, får igjen endel du da:)

Kos deg med shopping, jeg er missunlig på det du skal ha:)

Skrevet

vi har kjøpt oss hus så går vel til litt dill dall innadørs til meg he he:) og to prinsesser som får nye rom og vil ha litt der inne:)

Skrevet

Ja,ble en pen sum ;D

Takk,skal kose meg,er 5 år siden jeg flytta hjemmefra, så synes det er på tide å kjøpe meg no helt nytt av hvitevarer , hehe :D Herrrlig, vaskemaskina her er 20 år elns. og lekker vann over hele gulvet når jeg vasker klær :P

Skrevet

siden jeg ikke har opptjente feriepenger i år, så går skattepengene til ferie :) skal 2 uker til USA!!! og en tur til Irland :)

pappan min har vært så snill å betale flybillettene til USA, så da har jeg råd til å kose meg litt :)

skal nok shoppe litt både til meg selv og til godgutten min da ja!!

mulig det blir en liten iPhone på meg, thihi!

Skrevet

dem går til tattoovering som jeg har ønska meg i mange år.. om en mnd blir det..

Skrevet

Tja, de dekker ikke stort.... Halve hengerfestet på den nye bilen kanskje, eller halve prisen på malinga til huset, evt blomstene i kassa, en slant lommepenger på Sverigetur??? He he. Ble ikke veldig rik gitt.

Skrevet

De skal gå til regninger, en ny tattoo, muligens en Nintendo DS til prinsessa og ferie..

Skrevet

vi får igjen 32.000 og de går rett i ny bil:)

Skrevet

Shoppe det som mangler til baby kommer. Ikke mye heldigvis.

Spare

Kanskje pusse opp stua og gangen. Ikke at det er ytterst nødvendig, men vi har lyst. Sannsynligvis blir bare pengene spart også pusser vi opp senere.

Skrevet

Fikk 150 000 i restskatt jeg, så ingen skattepenger for meg å nblåse bort;-p

Skrevet

vi dkal skaffe ny sofa (den vi har er helt gåen ) og kjøpe søskenvogn siden nummer to kommer neste mnd. :-)

Resten går nok til å betale ut litt gjeld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...