Bæibi1+2 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Holder på å sy min føste meitai og lurte på hvor lenge det er vanlig at man bærer i froskestilling før man går over til å ha beina ut?
Yo&La+spire Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vi bar snuppa i froskestilling til hun var 6 uker, men det er nok veldig individuelt. Du kan bære i froskestilling så lenge du får føttene til babyen helt opp til rompa. Dette blir jo vanskeligere etterhvert når de strekker seg, og du merker godt når det blir naturlig å ha beina ut...blir litt klompete med froskestilling etterhvert:)
lille sprelle Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Jepp - du merker det! Jeg hadde i froskestilling så lenge som mulig pga at det regner jeg med er best for hofter osv. Pappaen likte den dårligere fortere enn meg (har jo puppene til hodestøtte - hehe). Byttet ved ca 2,5 mnd. (5 uker prematur baby - vet ikke om det har noe å si). I instruksjonsheftet står det 2-3 mnd på det å ha beina uttafor. (forresten litt kjipt å måtte kle på den lille mer, var veldig greit når hele henne var inni sjalet...
line_n & sara Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 tips ang det å kle på babyen mer når beina stikker ut! da jeg bestilte min babyhawk, bestilte jeg samtidig leggvarmere! helt genialt å ha på beina! sikkert ikke så vanskelig å strikke/sy selv!
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Jeg bærer henne i froskestilling enda, det føles mest naturlig. Nora er nå nesten 3mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå