Gå til innhold

Hvilken søskenvogn anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi nå får vårt andre barn, blir det 19 mnd mellom barna, så vi tenker å ha en søskenvogn. Har sett at det er tilbud på Carena Tvillingvogn, så vurderer den. Hvordan er plassen i den mon tro? Har dere noen anbefalinger?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sverger til Phil and Teds søskenvogn, men ikke alle er like fornøyde. Var en tråd om vogna for noen dager siden.

Jeg er i hvertfall storfornøyd med en lett å liten vogn med plass til to barn i :-)

Skrevet

Signerer P&T.

Skrevet

Enig med superglad! Elsker den vogna.

Kan og brukes med acta graco bilstol på. Kjempemange muligheter!

Skrevet

Jeg har teutonia teams4, den er supergod å trille, men ei dyr, stor og tung vogn, er 19mnd mellom mine også. Valgte den vogna pga at jeg trengte en vogn med god plass til varer under og god plass den eldste av de to tette siden jeg skal bruke den til hun er ca 3år av praktiske årsaker (kjører ikke bil enda)... Så du får vurdere utifra behovet, trenger du en bruksvogn for å komme deg fra a-b, handle og bruke den lenge så ville jeg anbefalt teutonia, hvis ikke så er nok feks carena sikkert mer enn god nok:-)

Skrevet

Tusen takk for svar:) skal sjekke litt mer før vi bestemmer oss:)

Skrevet

Har ikke kjøpt søskenvog, jmen skulle jeg hatt en hadde det blitt Easywalker sin eller Firstweels City Twin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...