Gå til innhold

I dag våknet jeg til litt av et sjokk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hjemme med jenta mi i dag, hun er syk..Vi sov lenge og i 10-tiden våknet jeg av at det ringte på døra. Men før jeg hadde fått kledd på meg og gått ned for å åpne døra var de som ringte på borte. Jeg gikk opp i leiligheten igjen og så ut av vinduet, og det sto en brannbil utenfor, så da tok jeg med jenta mi ned i gangen for å ta henne med ut..Hørte plutselig masse dunking og bråk og da vi åpnet utgangsdøren sto det tre brannmenn der i fullt røykdykkerutstyr som var på vei opp verandaen min med stiger og lurte på om det brant hos meg...Det gjorde det ikke, men vi bor over en kiosk og hun som var på jobb hadde hørt en svak alarm og det luktet visst skikkelig svidd der nede, så hun hadde ringt 113 og sagt at det brant oppe hos meg og at hun hørte brannalarmen min...hehe... Til slutt fant de ut at det var en feil på airconditionannlegget til kiosken, derfor det luktet svidd og der alarmen komm fra... Jaja...litt dramatikk, men heldigvis brant det ikke...

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

He he, bra det var falsk alarm da. Bedre med en utrykning for mye;)

Jeg bodde hjemme hos noen som hadde alarmen sin oppkobla mot barnnvesenet. Så skulle jeg steke pannekaker en dag, men tenkte ikke på at det var en gasskomfyr. De jeg bodde hos pleide å steke på en elektrisk takke, men jeg slengte på stekepanna og fyrte opp pannekaker. Varmen fra gassen var alt for sterk, så jeg røykla jo hele huset. Så ringte alarmsentralen, jeg hadde ikke passordet, og plutselig sto brannbila utafor.

He he, følte meg litt dum, "jeg steker pannekaker, jeg", liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...