ana baroma Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Har ikke, men vil ha... En rød eller svart!
*Andreapus* Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Åh, elsker de maskinene!!!! Har kjempelyst på en i lyseblå.. Hehe.. Skal godsnakke litt med gubben når skattepengene kommer.. Hihih..
Smellt P. Tjukka Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Har såååå lyst på , så kanskje ..... Jeg syns den lyseblå , eller oransje er kulest.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Har den ikke, synes bollen er så utrolig liten? eller er det bare synsbedrag? vi har kenwood major og elsker den ikke like pen å se på som KA men jeg hadde aldri orket å ha maskinen stående på benken uansett.. Jeg synes den lyseblå er finest foresten
Piken på landet Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Vi har den, fikk den til bryllupet vårt for 4 år siden. Fikk offwhite, men jeg ville i grunnen ha rød dengang. Nå hadde jeg nok valgt sort eller helt hvit. Er fornøyd ja, det eneste som irriterer er at det er litt tungvint å få på vispen, eltekroken og alt det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå