nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 prøver meg igjen med en annen vri... ) sambo skal få kjøre rallybil i bursdagsgave og det hele starter med noen hint/gjettekonkuranse på morningen. hintene er en lekebil, en pute det står rally på og gavene er pakket inn i papir fra Biler-filmen. så trenger jeg hjelp til kortet, da ) utenpå er det bilder av rallybiler og inni skal jeg ha ett dikt med hint... kan dere hjelpe meg med diktet? uten å skrive at han skal på rally... ting jeg vil ha med *opplevelse *hjelm *fart *tøff flere ting? HJELP MEG!!!
BlueDome Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Nå skal du få en opplevelse med spenning og fart, trenger ikke kompass - men kanskje ett kart ?!! Med hjelmen på hodet, i hui og hast, her er det bare å folde seg fast. håper du får en kjempefin tur, nå er det kjerringa som har vært lur Gratulerer med dagen !! Hahaha.. kjempedårlig, men okey.. ett lite forslag i hvertfall !!! *ler meg skakk *
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 tusen takk ) du er til god hjelp )
BlueDome Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 * dagen din vi ska feire - ikke vær redd for litt leire.. * spre vingene - hold fast i svingene.. Lykke til da håper vi får høre resultatet !!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2008 det kan ta noen dager da... ) vi får se om jeg får det til... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå