Gå til innhold

dette med låsing i nakken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man merke dette først ved 4 mnd alder? eller finner man det ut mye tidligere? plutselig har mini blitt så urolig og utilpass.. han får riktignok to tenner da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en på 3mnd. som har fått behandling i 1 1/2 mnd.nå. gå inn på www.kiss-kidd.no og les. evt. ta kontakt med en manuell terapeut for å få bekreftet eller avkreftet din mistanke. veldig viktig å starte behandling tidlig.

Skrevet

da gutten vår var 3mnd fant vi ut at han hadde låsning i nakken(Kiss).

Men når jeg tenker etter så hadde han symtpomer på det mye før vi fant det ut, men vi tenkte liksom ikke over at det kunne være Kiss.

kanskje være lurt og få sjekket det ut hvis du mistenker låsning

Skrevet

hvor tar jeg kontakt? fysio terapeaut? takk for svar forresten :)

Skrevet

du kan høre med hs om videre henvisning, men jeg tror du kan ta direkte kontakt med manuell terapeut også. vi går forøvrig til fysio/manuell annenhver gang.

Skrevet

Jeg så tegn på mini da han var rundt 4 uker tror jeg det var hvis jeg husker helt riktig. Trodde først det var kolikk da han slet med luft i magen,men så leste jeg på en tråd der at det kan være KISS (låsninger) med henvendelse til en hjemmeside og der kjente jeg igjen en del av symptomene. Bestilte time til kiropraktor og fikk påvisst låsning. Etter 3 behandlinger var han helt frisk.

Sønnen til ei jeg kjenner fikk påvisst låsning i nakken da han var 10mnd.De merket ikke noe før da..

Skrevet

Vi tok direkte kontakt med manuellterapeut da hun var 3.5 mnd. (Etter å ha lest på kiss-kidd.no, og synes mange av symptomene stemte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...