mammmma***fødeklar*** Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Nå har babyen hikka i 3 minutter med bare 1 sekund mellom hvert hikk! De er nå vel hikke eller? Blir nesten bekymra for om det er kramper eller noe.. Andre som opplever dette? Forskjellig fra de andre gangene med hikke, da er det flere sekunder mellom hver gang...
Ella78 m/ A&M Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Det er nok bare hikke. Jeg har riktignok aldri talt hvor langt det har vært mellom hvert hikk, men det varierer, og det kan vare LENGE. Tar meg i å tenke at åh, kan du ikke slutte, men så tenker jeg på hvor herlig det er å kjenne at han er der inne! Har lest at etter at barnet hikker gjør det "pusteøvelser" inne i livmoren. Artig å tenke på...
mammmma***fødeklar*** Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Takk for raskt svar. Ble jo reint bekymra, aldri i verden om jeg hadde klart å hikke så fort og lenge!!! Men som du sier, kjempebra at de trener seg!
anette&tutta mari :) Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 tutta mi hikker flere ganger om dagen.. et sekund ca mellom hvert hikk og det varer i maaange minutter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå