Gå til innhold

Vogn: Stokke Explorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner sånn halvveis ei med denne vogna, og hun syns den var kjempe fin. Den ser jo veldig lett og enkel ut. Er det noen som har den/prøvd den?

Eller hørt noe possitivt/ negativt om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den ser veldig fin ut :) men vi valgte bugaboo isteden.

Har ikke prøvd stokke annet enn i butikken og prøvetrillet den litt i byen.

Utifra det så synes jeg den har litt dårlig fjæring, litt liten bag og litt lang og rar sammenlagt.

I tillegg synes jeg den virket litt vinglete med stelleveske på styret.

Skrevet

Holdt på å kjøpe den men endte også på Bugaboo av akkurat samme grunner som Mami over her :o)

Samt så synes jeg det så utrolig knotete ut med den stanga som går mellom beina.

Skrevet

Hallo!

Endelig kan jeg reklamere litt for stokke vognen! Hehe.. Vi har kjøpt den og jeg GLEEEEDER meg til å bruke den! Vi kjøpte den fordi vi syns de andre vognene ble litt store og tunge i forhold. Det som er supert med vognen er at den er kjempelett å trille, pga svingbare hjul foran på vognen. Man bruker absolutt ingen krefter på å styre den. Kusina til sambo har den, og hun anbefalte oss den på det sterkeste selv om hun fikk en vogn med en produksjonsfeil. Hun hadde aldri byttet vogn uansett! Og hun bor i BERGEN! Hehe.. Det som også er genialt med vognen er at man kan justere høyden på den, slik at vi som er litt høye slipper å ødelegge ryggen for å hente opp lille bebisen..

Det eneste minuset jeg kan legge til er at den koster flesk.. Heldigvis for oss fikk vi vognen av svigers.. Bagen er ikke kjempestor, men bebisene liker jo å ligge trangt så med mindre du føder en 10 kilos unge går det greit ;) Hehe.. Ellers må jeg si at jeg syns vognen er kjempekul å se på og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er flere som har kjøpt den.. Moren min var veeldig skeptisk til vognen fordi hun syns den ser så vinglete og ustø ut, men hun elsker den nå som hun har fått prøvd å trille den.

Åh, må jo få med at Stokke legger stor vekt på sikkerhet når det gjelder vognen, så den er veldig trygg å ha med å gjøre. Genial å få opp og ned trapper for oss som bor i blokk og foressten..

Ble litt langt dette her merker jeg, men jeg blir så ivrig når det gjelder å "reklamere" for stokke x-plorer! Hehe..

Lykke til med valg av barnevogn. Det skal ikke være lett..

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...