Moren Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hadde en ekkel episode med sønnen min her i sted. Han har fått seg en babydukke (som også er gutt) som han skulle ha med i badekaret i sted. Dette er første gang han vert naken med dukken, og når han sto å ventet på at jeg skulle fylle vann i badekaret tar han hodet til dukken mot tissen sin. "Hvem som gjør sånn" spurte jeg, og da svarte han "pappa". Vet virkelig ikke hva jeg skal tenke om dette jeg, men jeg kjenner at jeg er bekymret. Gutten er 2 år og 3mnd, og vi foreldre har aldri bodd sammen. Hva tenker dere om dette? Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg tenker at han har sett pappa og kjæresten jeg... Jeg ville tatt kontakt med noen som kan noe om seksuelt misbruk og få vite hva du bør gjøre. Det er for stort til å ignorere og for lite til å være sikker på at det skjer noe galt. Det er viktig å ikke stille feil spørsmål i en sånn situasjon, det er lett at spørsmålene blir ledende. Det finnes folk som kan mye om dette. Personlig så tenker jeg at det er usansynlig at en toåring blir "utsatt" for den typen missbruk, men jeg kan ikke noe om det!
Makka Pakka Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Denne saken var lei ja... Huff, skjønner godt at du er bekymret. Mitt råd er at du bør ta det opp med faren til gutten din. Si hva han sa og spør hva som kan ligge bak dette. Gutten din kan ha sett faren sammen med en kjæreste eller noe i den stilen. Kanskje det er en ide å snakke med helsesøster også, evt legen. Bare for å få profesjonelle råd.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Vet ikke om dette er helt riktig, men ved mistanke om sånt skal en ikke kontakte de en eventuelt mistenker før en har snakket med fagfolk.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Enig med anonym 21:49. Jeg sa fra til eksen engang, og barnet vårt ble straffet noe grusomt for at han hadde sladret til meg. Så beskytt barnet ditt med å ikke gå til barnefar,men enten snakke med helsesøster eller noen andre om det. Det trenger slett ikke bety noen verdens ting, men du må nesten undersøke litt nærmere. Kan jo være pappan pleier blåse på magen hans,og at han synes det er morsomt. Og at det du så, ikke har noe med virkeligheten å gjøre i det hele tatt. Så gå varsomt i dørene!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå