Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Tok en test i ste. Hadde nesten helt blank urin, men jeg bare måtte teste... Etter 4 min viste den en svak svak strek. Nesten så du ikke kan se den, men hvis du ser nøye etter, så er den der. Gubben så den også. he he Nå er jeg så spent og gira at jeg holder på å dette av stolen. Sitter og svetter... I morgen skal det testes!!! Håper det er to tydelige streker som spretter frem da... Har hatt masse symptomer, så det er nesten så jeg jubler, men bør nok vente til i morgen...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Kjenner meg igjen :-))) Min hadde også svak svak strek.. (flere ganger faktisk). Holdt på å bli gal, hehe. Nå er jeg i uke 33 :-)) Lykke til :-)))
It's all about me Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Høres ut som testen jeg tok noen-og-tredve uker før 2-åringen ble født. Måtte klemme på ruta for å se den lille streken, men den var der den.
vivi79med2tette Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 en strek er som regel en strek :-) Hos meg kunne man nesten ikke se den heller, begge gangene. ;-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Det er forskjell på skyggestrek og svak strek. Er det littegrann farge i den, er det en strek og du er gravid! Er det bare en "skygge" dvs. litt mørkere papir hvor man kan skimte en strek, er det nok ikke så sikkert. Les på www.pernille.no Tok selv en svaaaak billigtest denne gangen og ble jo helt gira, så jeg tok en ClearBlue rett etterpå (ikke lenge den urinen hadde vært i kroppen...) som var helt tydelig et kryss. Lykke til!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Hmm. Kanskje jeg skal stikke og kjøpe en cb... Tok en billigtest til i morges, og da også var streken knapt synlig. Men det var en lyse lyse rosa strek. Forrigang testet jeg 1 uke etter ikm, og da fikk jeg også bare svake tester, men de var litt sterkere i fargen enn denne. Tør jeg rope et aldri så lite jippi...! Ringer jeg legen og spør, sier de bare en strek er en strek, så da er det vel det... hi hi
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Så lenge det er rosa der, er du gravid!! Gratulerer!! Men kjøp gjerne en CB for å være sikker. Da kan du liksom slippe jubelen løs! De billigtestene kan du få billig av meg... :-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Gratulerer!! Du er nok gravid;) Uansett hvor svak streken er så er det et positivt utslag. Gratulerer! Streken blir kanskje sterkere dersom du venter noen dager og tester igjen;)
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2008 Tusen takk. Syntes egentlig det er dårlig gjort å lage tester som er så svake i fargen... he he. Jeg føler meg bare såååå gravid. Kvalm og trøtt. Gubben mener han kan se det på meg at jeg bare må være gravid. Han sier jeg ser helt luftlandsatt ut, akkurat sånn jeg var de første tre mnd da jeg gikk med snuppa. he he Tror jeg går og spyr snart... blæ. Kvalm i dag. Og skal på kveldsvakt...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Så spennende da! Jeg fikk to sånne tester med svaaake svaake streker, klarte ikke tyde de helt så jeg kjøpte en digitaltest isteden og den lyyyste gravid mot meg ja
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2008 Var i søpla og sjekket på nytt igjen nå. Nå har streken blitt tydeligere og det er helt klart to rosa streker :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå