Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp og hvilken uke er du i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 24. Startet på 86 kilo, gikk ned 2 og er tilbake på 86 kilo. Høy.

Skrevet

Uke 26+6. Startet på 55kg opp til 58kg nå. 165cm høy

Skrevet

Uke 24+3 og har gått opp 8 kg. Neker å innrømme hvor tung jeg var fra før....

Skrevet

Jeg er 168, veide 60kg, nå er jeg akkurat 16uker, og har gått opp 2,7 kg:) her holder jeg tellinga.:)

Skrevet

jeg er 170.. startet på 57kg nå er jeg 65kg uff og jeg er bare i uke 22...

Skrevet

Er i uke 23+5 har gått opp 5kg..

Skrevet

22 uker i helgen, gått opp 5kg.

Skrevet

17 uker på vei, er 1.49 :P en lav liten sak jeg..hihi, veide 50 kg før og nå veier jeg 52. *nynner* er sikker den laveste her inne:)

Skrevet

157cm, veide 48kg før jeg ble gravid, veier nå 58kg i uke 27:p hehe.. så har gått opp 10kg akkurat. håper kiloene snart har tenkt å stoppe:p begynner å bli liiiitt skummelt dette:p hehe;D

Skrevet

Er i uke 26, har gått opp 14 kilo! fra 52 til 66 kilo...er 158 cm og mormor sa idag d så ut som jeg hadde fått i meg et egg på tvers når hun så meg fra siden=p( har lagt på meg på magen og på rumpa..hehe)

de siste månedene har jeg gått opp knappe 2 kilo pr mnd, og jeg tror ikke jeg kommer til å legge på meg så veldig mye mer. Er flink å gå tur og virker som d kun er magen som vokser nå..:)

Skrevet

I uke 29 har gått opp 10 kg. Men må legge til at jeg fremdeles ikke er oppe i samme vekt som jeg var i fjor sommer. Dette fordi jeg gikk ned litt i begynnelsen.

Skrevet

25 fullgåtte idag og opp 10kg :P men jeg ser at noe av det er vann, får fine merker etter sokker og når jeg sover.

Skrevet

I 22. uke. Er 171 cm, veide 53 da jeg ble gravid, og har lagt på meg 5 kg.

Skrevet

Er i uke 14. og har gått opp ett kilo.

Er vel fordi det "henger igjen" litt etter forrige graviditeten enda ;-)

For da hadde jeg lagt på meg 7 kg på samme tid.

Satser på en litt mer moderat vektoppgang denne gangen, for sist la jeg på meg 20 kg, og det var ikke bare kjekt... Gikk heldigvis greit å få av det meste etterpå, uten særlig innsats.

Skrevet

Jeg er i uke 15. Har gått opp ca 2,5 kilo

Skrevet

Er i 26. uka nå og har gått opp 1kg hitill, dvs har gått ned 1/2kg de siste ukene, er ganske liten av meg bare 155 cm og er normalvektig, men la på meg nesten 4 uønska hormonelle kg da jeg gikk gravid nesten konstant i fjor så har jo det og gå på da.. :)

Ellers er jeg ikke så fryktelig flink til å spise kjempesunt eller trene masse så egentlig litt rart at jeg ikke har gått opp mer, kanskje det er den spinnville ungen som forbrenner kalorier for meg ;) hehe

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Uke 23 og har lagt på meg 8 kg. Veide 58 kg før graviditeten og er 174 cm høy..så jeg trenger vel de ekstra kiloene..trøster meg med det:-)

Legger nok på meg en 16-18kg som sist gang, men av erfaring vet jeg at alle de kiloene trengs som ammefett her!!

Skrevet

Jeg er i uke 17-18 uker. Har gått opp 5-6 kilo til nå. Veide 59-60 kg før jeg ble gravid, er 161 høy.

Fikk på meg en del i starten, for jeg var så sulten, og så var det eneste som hjalp mot kvalmen å spise :/

Men det kommer av etter fødselen! Jeg gikk opp 23 kg med første, og de kom av alle sammen. :)

Skrevet

Er i uke 15, gått tilsammen ned 2 kilo og veier nå 74 kilo, 170 höy. Men er nok mest muskelsvinn siden jeg har prioritert soving fremfor trening... sukk.

Skrevet

er 15+3 gått ned 5kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...