Hilsen Aud Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hvordan serveres den i såfall? Småen min har ikke vist noen glede av denne, annet enn når han får den på skje eller i grøten. er kanskje fordi han ikke er vant til å drikke andre ting enn melk eller vann...
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Min lille prinsesse synes at denne saken er helt pyton! Nå skal det sies at hun aller helst vil ha vann ( og det er jo flott), men jeg har prøvd den i glass, tutekopp og flaske uten hell
Hilsen Aud Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 hvordan serverte du den da? varm/kald? kopp/flaske?
Kate77 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Veldig populær her. Funket best med suttekoppen fra avent.
Helgamor Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg synes ikke den var så veldig god, men jenta mi likte den. Hun drikker den kald i en sånn tutekopp som er avbildet på reklamen for Drikki. Veldig hard å suge, men hun greier det fint. Skal snart trappe litt ned på ammingen siden det er under to mnd til barnehagestart, så jeg tente å lage smoothie/milkshake til henne selv. Har kjøpt en pose frosne blåbær, og littegran banan og kanskje en tskje eller to med den 4-mnd risgrøten for å få fin konsistens, og så blande det i MME med stavmikseren. Har ikke prøvd enda, men tror det kommer til å bli godt )
LilleMamsen Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 Liker dem dessverre ikke. Her har vi både puppenekt og sterk aversjon mot mme, så jeg skulle gjerne fått i ham noe med melk i, feks Drikki. Fikk tips om at den med banan er så tykk i konsistens at den kan blandes med litt vann for å lette drikkingen fra flaske/tutkopp.
*smula* Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 Kråkebolla elsker det. Han drikker den enten kald eller romtemp og alltid fra tutekopp. Men han får det ikke så ofte, synes de er veldig dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå