Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har to barn under 4 år,ingen av dem har hatt det,men er noen vi kjenner som har det nå,skal jeg utsette unga mine for det,eller ikke? Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 dersom det passer at de kan ha det nå hadde jeg gjort det. mamma gjorde det med alle oss 3 søsken da vi var små:=)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Det frister veldig..,men så vil jeg bli alene med evt to syke barn også..,men hvor lang tid tar det fra dem blir smittet til dem blir syke da? hi
ayla05 Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 inkubasjonstiden er på ca to uker vil jeg tro. det var den ihvertfall på dagen her fra snuppa ble utsatt for smitte til hun fikk vannkopper. hvis det passer for deg at de har det nå, så kjør på. bedre å bli ferdig med det tidlig enn å få det i voksen alder ihvertfall:) men ingen garanti for at de får det selv om de blir utsatt for smitte da! kan også være at den ene får det først og så får den andre ungen det etterpå.eller at det bare er den ene som får det denne gangen. lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 min gutt fikk vannkopper da han var 4 år. han var ordentlig syk en dag. resten av uka han var hjemme sprang han rundt og hadde det fint. jeg ble da smittet av han siden jeg ikke hadde hatt det, jeg var da 26 år. og som voksen får man det SINNSYKT MYE værre. jeg lå i 3 hele uker før jeg klarte så mye som å gå ut i hagen. lå en hel uke på sykehus fordi det utviklet seg til hjernehinnebetennelse og leverbetennelse. der fikk jeg intravenøs, og måtte ha hjelp til å spise og stelle meg. jeg har aldri vært så syk i hele mitt liv. de anslo det på sykehuset til 4.000 blemmer. og en god del av de ble betente, så det var vondt som f.... i tillegg. så mitt råd er å la ungene få det tidlig, slik at de slipper det helvete det er å få det i voksen alder. har jeg visst da at det fantes en vaksine, skulle jeg ha tatt den etter jeg fikk barn, men det visste jeg ikke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå