Gå til innhold

Noen som venter nr 3


Madde 7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testa positivt idag, men litt blod i utfloden så jeg tør ikke juble helt ende.. Men om dette går bra, venter jeg også nr 3. To jenter fra før, en på 5år og en på 11mnd. Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg venter nr 3, har to jenter født 2001 og 2003. Termin er 22.feb.

Gleder oss jeg og sambo, men ikke fortalt noe til jentene ennå, syntes det er tidlig..

 

Når har dere tenkt å fortelle det til storesøsknene?

 

Mine ønsker seg veldig en baby, har gjort i lang tid, men vi har sagt vi ikke skal ha flere, så dette er litt "vanskelig".

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vil bare fortelle deg at jeg har hatt en del blod i både utfloden og renere alle 3 gangene.

'Men krysser fingrene for deg:O)

 

Og alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter også nummer 3. Har en gutt født 2003 og en jente født 2005. Har nå termin 5. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter også nr.3. Har en gutt født i 2001 og en jente født i 2004 fra før. Har nå termin 11 februar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..venter nr. 3.

Har en gutt (født 2002) og en jente (født 2005) fra før. Har alltid tenkt på 3 barn, men vi ville ha et av gangen for å se hvordan det ble...

En vet jo en er som ingen, to er som ti..så det blir spennende med 3 mann.... Vi har jo erfaringen -så vi får hoppe i det igjen ... Føler jeg må se uke 12 før alt er sikkert... Jeg har termin neste år ...2.februar 2009. uansett tiden fremover er spennende, selv om jeg hadde glemt hvor trøtt en blir på denne tiden og (litt småkvalm). Ikke moro med bilkø og kvalm, og ingenting å spise/drikke i bilen... Så i morgen installere bil-kjeks... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...