Gjest Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Lot mini smake på dette idag og han ble helt vill, han bare elsket det. Torde ikke gi så mye, men hvor mye kan man gi av sånt daglig? Han er straks 4 mnd, så er jo litt tidlig ute. Han er flaskebarn. Men bare fått smake litt, men har jo lyst å fortsette å gi litt siden han likte det så godt. Noen som vet hvor mye man kan gi hvis han ikke merker noe i magen. (har ikke merket noe på han ennå, men kanskje litt tidlig å vite)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 dette lurer jeg og på .vi dytter opp
hedi&lille leah Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 hei:) jenta vår på 4,5 mnd elsker og hipp banan pure! Vi begynte så smått å la henne smake da hun fylte 4mnd.En skje hver dag. Idag får hun ca tre skjeer hver dag.Og har ikke hatt noe problem med magen:) Bare øk gradvis mengden.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Ok, takk for hjelpen:-) Da blir det en skje hver dag på lillemann. Stakkar, jeg spiste en boks med tomatbønner nå i kveld rett fra boksen.. ja sikkert litt sykt for mange, men det gjør jeg innimellom :-) Men lillegull ni-stirret på denne boksen med skjea oppi for han trodde nok det var det deilige han fikk smake på tidligere på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå