Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Skal kjøpe en barnehagesekk til pjokken vår. Men HVILKEN?? er jo sykt mange å velge mellom.. Help me;)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 la pjokken være med å velge det er stas en liten og lett sekk, gjerne med sånn stropp fra skulderrem til skulderrem så den ikke sklir ned på armene når barnet har på sekken. Sønnen min har en liten spiderman sekk, som han stortrives med! den har to rom
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 gjerne med matchende matboks og drikkeflaske!!
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 Takk,så det trenger ikke være mer avansert enn det? De er vel kanskje ikke så mye på tur når de er så små? Så for meg Bergans-sekk og sånt jeg.. hehe
Larviksjenta. nr4? Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 jeg anbefaler virkelig bergans sin. den har både mage reim og bryst reim og blir derfor veldig lett å bære for et lite barn på tur. er ikke bildene på som er viktigst, men at den sitter godt på ryggen. jeg har hatt den til hu eldste mi i 3 år nå og den har aldri blitt gjennomvåt selv om den har stått på våt bakke i timesvis. skal selv kjøpe denne til minste mi nå. anbefaler den for foreldrene på jobben også(jobber i bhg), og ser den blir anbefalt av andre foreldre seg imellom der.
Lacey*har fått erta Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Anbefaler Bergans. Den sitter godt, er lett å feste. Også kan den vokse med barnet. Kjekt når de begynner med turer. Da er det trøblete med en sekk som sklir ned
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2008 Oki,så Bergans er et bedre valg da slik jeg så for meg:) Men hva koster en slik sekk egentlig?
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Jeg vil også anbefale Bergans. Det er kjempefint med brystrem når de skal ha sekken på ryggen, eller vil sekken lett gli nedover armene. Og det er slitsomt. Jobber i barnehage og de sekkene som ikke har brystrem sitter ikke like bra. Har selv Bergans til min datter, og den har hun hatt siden hun var 2 år, nå er hun snart 4 og den passer fortsatt fint! Kan brukes helt tl de starter på skolen! Koster vle rundt 300kr tror jeg.
JordbærMamma Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 På en reklamefolder som kom i posten i dag kosta den minste 300 kr, den var på 12 l, og den største 400 kr, tror den var på 18 l. Begge disse er beregna på barnehagebarn. Om 2-åringen skal bære den mye selv er det kanskje greit med den minste?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2008 Tusen takk for svar jenter,tror jeg kjøper en bergans til han da:) Veldig greit at den vokser med barnet da, da slipper jeg å tenke noe mer på sekk før han begynner på skolen liksom =)=)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 jeg har som sagt brukt den til jenta mi fra hu var 3 år og hu er nå 6. sitter nnå som et skudd og skal bli brukt som tur sekk nå som hu begynner på skolen. den koster 300kr her. snbefaler den minste på 12 l
nr.4 i oktober Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Hørtes bra ut, jeg tror jeg skal gå for den til min snart barnehage-2-åring jeg ogda.. Men hvor selger de Bergans-sekker, vet de selger skolesekkene på bokhandelen her og i en av lekebutikkene, men barnehagesekkene...? Sporten?
zethaline Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Du får kjøpt sekken på sporten og muligens på OBS.Hadde den til min datter da hun begynte i barnehagen når hun var 3 år og den kan jeg virkelig anbefale. Lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå