Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Åssen gikk det med magen underveis og hvor mye startet dere med?? Hvilken sviskemos? Lillemann er 4 mnd`er og ha brukt malt helt siden han kom til verden,men jeg vil så gjerne på avvending pga det er så mye sukker i den:=( har prøvd uten malt tidligere og da bledet leven i heimen:=S
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Lillesnuppa her tålte ikke malten, så her har vi brukt sviskermos fra Nestlé til å regulere magen med. Begynte med 3-4 ts, og økte ganske raskt.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 3-4 ts fordelt utover dagen? til måltid eller? Hvordan merket duat ho ikke tåler malt?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hun fikk alt samtidig, før ett av melkemåltidene. Merket at hun ikke tålte malt ved at hun hadde tydelig vondt i magen og maaaasse luft, og var derfor ikke til å kjenne igjen, ble urolig og fikk ikke sove like godt som ellers. Dette gav seg 1 uke etter siste maltinntak.
aya75 Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Hei vi gir begge deler, men mindre mengder malt i mme`en. Begynte m en ts sviskepure fra småfolk, så har vi økt mengden litt. Nå gir vi 2-5skjeer etter grøt alt etter hvor mye hun vil ha og orker. Men du bør nok bare prøve deg frem. Begynn m lite og så øk mengden så finner du etterhvert ut hvor mye lillemann trenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå