Maaaamy. Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Var hos jm i dag til kontroll. Er 39+1 i dag. På urin har hun på helsekortet skrevet p-ok, s- 3+.... Skal levere ny urinprøve på fredag. Hun mente det sikkert kom av at jeg har en god del utflod nå, siden jeg ikke har noe særlig av andre plager. Fikk ikke spurt så mye om dette, da det var veldig mye frem og tilbake på kontoret hennes i dag av folk og telefoner osv. Hva kan det ellers bety om det ikke er utfloden som slår ut? urinveisinfeksjon? har som sagt ikke andre plager, og begynte plutselig å lure nå som kvelden kom og jeg har satt meg ned....
Jente2011 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 kan vær svangerskapsforgiftning.... men eg og hadde da, men neste gong når eg leverte så såg alt bra ut:)
edvina har fått en gutt Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 tror ikke det nei, dersom jeg forstår rett står det 0 på proteinuri. Det er bra og anntyder ikke svangerskapsforgiftning. Usikker på hva det andre betyr, men det er trolig sukker i urinen og bakterie( urinveisinfeksjon). Men ,jeg må innrømme at jeg har glemt disse forkortelsene siden sist jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå