Gå til innhold

hva gjør man da a???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle ta en skikkelig rydde dag her hjemme, og mamma sku passe Ronja noen timer... da vi nesten var ferdige, så ringte hu og sa "ronja har falt ned" jeg skjønte ikke noe... hu hadde falt ned fra komoden som hu skifter bleiene hennes på... hadde klart og dempe fallet men hu ente i gulvet likevel... hu hadde ikke noe synlige merker og ikke vondt... men hu ringte meg ikke før 45min etter at dette hadde skjedd og da sov hun... vi dro på legevakta med henne og alt var bra..vi er så forsiktige sjøl ked dette og jeg har altid sagt at: dette skal ALDRI skje mine unger, også skjer det pokker meg da hu er borte... vil ikke nekte hu og passe jentungen mer, for jeg skjønner jo det ikke var meningen, men er liksom ikke så hypp på og la hu passe a heller liksom:\ hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Ja, uhell skjer jo. Men det vil nok ikke skje igjen. Tror du ikke det satt en støkk i mora di da?

Skrevet

Sikkert bare ett uhell. Og du lever jo på tross av en ubetenksom mor. Fint det gikk bra, da:)

Skrevet

Det var et uhell. Hadde da ikke nektet mormor å passe barnebarnet sitt fordi hun var så uheldig som det går an denne ene gangen.

Hadde det gjentatt seg mange ganger derimot...det blir noe annet. Uhell kan skje den beste!

Skrevet

det kan det faktisk.. .. ..

man kan ikek fotfølge et barn og være klar for å ta imot. Sånn er det, mødre skulle ønske det! Men desverre..

Ulykker skjer desverre og deter naturlig som mor og reagere! :)

Skrevet

joa, stakkars hu ble kjempe redd... ringte meg dager ettert og hadde nesten ikke sovi osv... redd hu ikke sku få passe a med osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...