Gå til innhold

ks for 13 dager siden, blødning eller renselse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ks for 13 dager siden nå. Har ikke blødd på noen dager, men i dag har jeg plutselig blødd litt igjen. Kan det fortsatt være renselsen, eller er det noe som kan ha gått opp eller noe.. Fått mer vondt på den ene siden og :( Så derfor lurer jeg litt.

Hvor lenge er det vondt da tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det er nå 3 uker siden jeg tok ks. Jeg har også perioder hvor jeg ikke blør og så kommer det litt. Og jeg hadd kjempe vondt i den ene siden. Er blitt bedre bå, mne det hender i enkelte stillinger at jeg får å vondt at det kjenner ut at det stikker en kniv der.

Er du usikker så ta en tur il sykehuset. Jeg gjorde det og det var vel 2 uker etter ks. Jeg hadde fått en hevelse over ks og mer vondt i siden. Det var heldigvis ingen ting. Kjenner at jeg er mer rolig nå en det jeg var. Det var hks på meg, ikke planlagt.

Skrevet

høres jo akkurat ut som jeg har det nå. skal på barselpoliklinikken med tulla i morgen, kan jo kanskje høre der samtidig.

Skrevet

Rundt 10 - 15 dager etter inngrepet/eller vanlig fødsel kan det komme lit friskt blod. Det er skorpa fra der morkaka var festet som løsner.

Blødningen kommer og går ltt! Jeg tok også KS, og har blødd litt opp og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...