Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 2 år har alltid hatt rare negler. Når man stryker over en negel så er de jo vanligvis flate, men hans negle er ikke det. De er flate og så går det ut og så inn rett før den slutter. Den har alltid hengt seg i sokken og han har syntes det har vært ekkelt så vi har klipt der også. Men nå ser den ut til å ha grod inn, det er rødt og han syntes det er vondt.

Hva gjør vi? snakker med lege eller hs? aner jo ikke hva jeg skal gjøre med de rare neglene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare deg ang de "rare neglene", men et godt tips er grønnsåpevann om det ser betent ut. La han stå oppi en balje med grønnsåpe og lunket vann i 20 min par ganger om dagen. Les en bok e.l for at han skal ha tålmodighet til å ha beinet nedi vannet.

Kontakt legen din du om du føler at noe kan bli gjort ang de "rare neglene" :))

Skrevet

HAHAHA:)

Nå må jeg le....en 2-åring stå i ro i en balje i 20 min:) Det høres i mine ører ut som et dårlig råd:)

Skrevet

plages med det sammen her,det jeg har funnet ut at jeg kan ikke klippe de da gror de seg inn,jeg biter de av som regle når han står i dusjen eller i badet.ny vaskete tær selvsagt.men problemt er så å si borte nå.men de bøyer seg innover fordet,men slipper krasse kanter.

hadde aldri fått han til å stå i grønnsåp vann:)

Skrevet

Uansett så er det godt råd hva du enn måtte mene. Har selv en 2 åring som er super aktiv, men da man gjør noe for å distrahere de så klarer de faktsik å stå stille en stund....men du må jo gjøre stunden interresant da.

Skrevet

Så hissig da...jeg ble bare i godt humøre av det morsomme rådet. Ser for meg en 2- åring på glattisen når han prøver å rømme fra baljen:)

Litt humor skader ikke på en onsdagskveld:)

Skrevet

Hmm er vel ikke hissig? Men synes noen ganger at folk er "litt kjappe" med å konkludere med at DET GÅR JO IKKE! Seff får man ting til med litt viljestyrke, man må prøve ting før man sier at ting ikke funker. Men skjønner også hav du mener, da jeg fikk beskjeden om at min

Skrevet

...sorry, kom borti en knapp:) sønn skulle stå stille i 20 min da han hadde betennelse lo jeg godt. Men gikk hjem og prøvde, og fikk det til.

Vakk`e meninga å virke hissig da vettø:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...