Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Har ikke tenkt på det,før når vi har flydd har jeg bare ammet,men hva gjør jeg nå? Hun er 2 år:)
Monajenten Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Tar med flaske med noe å drikke i, og prøve å få henne til å drikke når dere letter og lander. Evt. noe å tygge på.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Snuppa har aldri blitt plaget av det faktisk første gang fikk hun melk da.. Når vi var i frankrike i fjor så fikk hun faktisk ingenting, men bruker datteren din flaske eller smokk så kan hun jo få det? Vi skal til Spania nå i juli, men da drar vi så tidlig at jeg egentlig regner med at snuppa sovner idet vi går på flyet hehe..
hit og dit Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 mallo har aldri fått dotter i øyrene. Me har ikkje fått til å amme eller gi flaske ved kvar avgang og landing, for mallo amma kun når ho var sulten og smokken tygger ho berre på. Sjølv får eg kun dotter dersom eg er litt forkjøla eller har halsbetennelse. Dei fleste på fly klarer seg heilt fint, uten å gjer så mykje ekstra. FOr sikkerhetsskyld så kan det vera godt å gi flaske, smokk eller anna som ungen kan suge på eller svelge ned. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå