Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 vesla mi er født 25.april, og vi hadde planer om dåp i slutten av juli..men desverre er mange borte på ferie da og litt ut i august, noe vi VET før vi har sagt at vi ville ha dåp da, så derfor er det uaktuelt siden vi vil ha de fleste der og ikke vil gjøre at folk skal endre ferieplanene sine siden den allerede er planlagt...neste dåpsdato i kirken er da 17.august, syns du dette er for sent??? vesla er jo da nesten 4 mnd... jeg ville liksom helst hatt det gjort rundt 3 mnd men..sukk..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Nei,det er ikke for sent. Noen er 2 mnd, andre 6 mnd. Det eneste "problemet" kan jo være at dåpskjolen kan bli for trang....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 En jeg kjenner var 2 år da han ble døpt;) Så 4 måneder er nok ikke sent:) De fleste dåpsbarn er vel rundt den alderen.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 jeg mente liksom ikke for sent helt bokstavelig, for vet man kan døpe når man vil....men syns liksom det er litt sent selv, for hadde som sagt planer om å få det gjort innen vesla var 3mnd.. ingen krise selvfølgelig, ville bare høre andres tanker
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Hihi, vår skal døpes på søndag, da er han (la meg tenke)...51/2 mnd. Vurderte faktisk å utsette det til august vi også, pga mye stress nå i det siste og så ferie. Men nå prøvde jeg på dåpslua, og er jammen glad for at vi tok det før ferien!! Blir vel eldste dåpsbarnet, men det gjør ingen ting. Da kan han nyte godt av all oppmerksomheten i stedet for å sove seg gjennom det;-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Gutten vår var 11mnd da han ble døpt. Var så pen i dåpskjolen sin atte!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Syntes du gjør et meget godt valg med å utsette det av hensyn til familien. Det er jo mange det betyr veldig mye for .. det å få vært med på dåp.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Det er aldri for sent, og fire mnd er jo ingen alder.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Jeg døpte sønnen min når han var 6 mnd og han satt til bords under dåpsmiddagen.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Jeg døte nr 2 da hun var ca 5 mnd og nr 3 var nesten 6 mnd....skulle klaffe litt for forskjellige folk...eneste ulempen var at dåpskjolen nesten var litt liten og at ungen var litt tung..hehehe
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 neeeida.. de to eldste gutta var 4,5 år og 7 år da de døpte seg. bedre sent enn aldri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå