Gå til innhold

er så lei kynnere nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , blir 30 uker på fredga å jeg har i mange uker nå vært så plaget med kynnere , skal til jordmor på fredag å da kan jeg spørre henne om råd , men jeg vil så gjerne høre om det er flere som har det mye?

når jeg går, sitter, ligger, da jeg må tisse , da jeg er mett.... og av og til har jeg "småkrampe" på magen ... nesten som om bebin bokser veldig raske slag ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hva du snakker om , og vist du spør får du svaret "det er helt normalt, du må bare ta det med ro"

plagsomt? ja, noe og gjøre med ? nei...

nå syntes jeg egentlig det bare kan bli rier ut av disse dumme kynnerene!

Skrevet

hei!

Jeg har også vært plaget med kynnere ganske lenge... de begynte da jeg var ca 25 uker på vei. Nå er jeg 35 uker på vei, og har vært sykemeldt siden uke 25... kjedli! Men men.. jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro, og siden jeg jobber på ett sykehjem ble jeg altså sykemeldt 100%. Jeg får dem når jeg er ute å går, vasker, dusjer, er mett eller trengd på do..

Skrevet

Jeg har fått Bricanyl tabletter av føden. Det er rett nok slutt på praksisen i Norge med å behandle med disse da de ikke har vist effekt i forskning. Hadde en svensk overlege som sier at de behandler for fullt i sverige og hun gav meg dem. Rett nok så har kynnerene virket inn på mormunn her, krympet og åpnet i uke 30... tar 1 tabl x3 daglig og har fått et nytt liv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...