frøydis m/ 4 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 på om du har fått knyttet bæresjalet!? Går du bare rundt med sjarmøren på ryggen nå eller???? Fikk et lite syn for meg der du viklet og knyttet og viklet og knyttet,- er det sånn det virker???? :-D
Maud Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg lurer også på om du får det til! Først og fremst foran regner jeg med, men når han blir litt større kan du bære ham på ryggen også hvis du faller for bæringen :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 hahahaha det lure jammen jeg også på, det endte som jeg fryktet... jeg knøyt på meg 478meter med stoff stappet babyen oppi... lo meg halvt i hjel, fikk babyen til å gråte kjempehøyt, lo enda mer og knøyt det av igjen... men i morgen skal jeg prøve på nytt :-) hahahaha nå ler jeg igjen, for det var artig!
Maud Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Det de anbefalte i butikken var å prøve med en dukke hvis det var vanskelig. Jeg lyktes best med den "ammestillingen". Hun skrek bittelitt med det samme hun kom oppi, men roet seg raskt da jeg begynte å bevege meg. Lykke til i morgen :-)
Mamma@work Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Håper det går bedre i morgen da. Jeg har akkurat bestilt bæreslynge (hørt det skulle være enklere å bruke), og gleder meg til det kommer i hus.
Mamma@work Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Det er jeg nok ikke den beste til å forklare, da jeg er helt fersk i bæregamet;) Men, slik jeg forstår det skal du ved sjalet selv knyte det på de riktige stedene. Ved ringslyngen er det 2 ringer som fungerer som justeringsmekanisme, slik at man ikke er avhengig av å knyte riktig (men tror fordelen ved sjal er at du kan bruke den i lengre tid om gangen, fordi den fordeler vekten bedre på din kropp). Se evt. http://www.tettinntil.no/HVA_kanduvelge.htm For tiden synes ikke LilleS at det er noe særlig å ligge våken i vognen. Han vil bare opp, og det blir fort tungt å bære ham i armene selv om han ikke veier så mye ennå. Håper bæretøyet gjør turene ut morsommere for både ham og meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå