Linda Pia Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Mitt første innlegg dette svangerskapet, men myser mye på dere Jeg er slått ut av kvalme og svimmelhet, og ligger no til sengs på tredje uken. Verste jeg har vært med på, men ikke dødelig - og vet at det er en fin premie langt der fremme Men det jeg lurer på: Fikk prøvesvarene mine fra førstekontroll i dag, og alt ser bra ut. Men lav Ferritin (jern) på 9. Noen som har kjennskap til dette? Legen skrev at jeg burde ta Hemofer, så det har jeg startet med. Men kan jeg forvente at formen kanskje snur no? Og evt. hvor lang tid tar det å bygge opp igjen jernlageret mitt? Er ganske desp. på å bli i form igjen, da jeg har to andre barn springende rundt og en mann som pendler og 100 % jobb osv... Heldigvis sykmeldt ut juni. Noen som vil dele synspunkter med meg?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har også farlig lavt jernlager!Men jeg ble bare hard i magen av alle de jerntablettene, spess de du kjøper i butikk! Men så fant jeg noen på apoteket som jeg kunne ha og som egnet seg veldig for gravide, amino jern! Jeg tar to tabletter daglig!Hvis jeg ikke tar jern, blir jeg fort svimmel, ser sorte prikker og er slapp!Så kan jo ha en viss innvirkning!?!Masse lykke til, og håper formen snur snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå