Gå til innhold

Oslo-jenter hjelp meg!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var første gang hos jordmor 13 mai. Fikk ikke time før pga sykdom. Hadde ny time i dag men tror du ikke jordmor var sykemeldt igjen. Fikk ikke ny time før 3.juli.

Jeg er 25+6 i dag.

Jeg blir helt stressa....

Nå vurderer jeg å kjøpe meg en time!

 

Det finns vel privat-praktiserende jordmødre her i byen?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bestille time hos legen din isteden da?

Finnes nok private jordmødre, men har ingen å anbefale desverre :)

Skrevet

hei...

 

kan anbefale jordmorsenteret på CC vest! Hun er kjempeflink :)

Skrevet

Takk :-) Tror jeg skal prøve der.

 

Kunne gått til lege, men min siste lege (som jeg gikk til i begynnelsen) var så fjern...hun sa nesten ingenting til meg...Derfor var det himmelsk når jeg først kom til jordmor. Hun snakka med meg og brukte mer en 15 minutter.

 

:)

Skrevet

Jeg går til dybwadsgate legesenter og jordmødrene der er veldig hyggelige. De setter av en halv time hver gang. vet ikke om det er mulighet å få time der da, men du kan jo prøve.

Skrevet

Det finnes mange, og mange av de er gratis. Søk i gule sider!

Mange går til gynekolog også, det koster heller ingen ting, og flere (som dybwadsgate), har en ordning der man bytter på å være hos jm og gynekolog. Veldig ålreit!

Men det kan ofte være lang ventetid da ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...