Dr Mcstuffins Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Var første gang hos jordmor 13 mai. Fikk ikke time før pga sykdom. Hadde ny time i dag men tror du ikke jordmor var sykemeldt igjen. Fikk ikke ny time før 3.juli. Jeg er 25+6 i dag. Jeg blir helt stressa.... Nå vurderer jeg å kjøpe meg en time! Det finns vel privat-praktiserende jordmødre her i byen?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Kan du ikke bestille time hos legen din isteden da? Finnes nok private jordmødre, men har ingen å anbefale desverre
scoobydo Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 hei... kan anbefale jordmorsenteret på CC vest! Hun er kjempeflink
Dr Mcstuffins Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2008 Takk :-) Tror jeg skal prøve der. Kunne gått til lege, men min siste lege (som jeg gikk til i begynnelsen) var så fjern...hun sa nesten ingenting til meg...Derfor var det himmelsk når jeg først kom til jordmor. Hun snakka med meg og brukte mer en 15 minutter.
togutter-08og10 Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg går til dybwadsgate legesenter og jordmødrene der er veldig hyggelige. De setter av en halv time hver gang. vet ikke om det er mulighet å få time der da, men du kan jo prøve.
trilletrulte Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Det finnes mange, og mange av de er gratis. Søk i gule sider! Mange går til gynekolog også, det koster heller ingen ting, og flere (som dybwadsgate), har en ordning der man bytter på å være hos jm og gynekolog. Veldig ålreit! Men det kan ofte være lang ventetid da ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå