hva skal barnet hete? Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Ville egentlig kjøpe et Fisherprice learning home, men det er tatt ut av produksjon Noen som har andre forslag?
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Vår gutt fikk en Brio gå-tralle, og den elsker han! Men han kan bare gå med støtte, så derfor er denne gå-vogna ekstra kjekk.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Den leken som trollungen min fikk til 1 års gave og som helt klart har vært favoritt leken hele veien er Brio trille vogna i tre. Sånn gammeldags som har eksistert siden vi var små. Han fyller snart 2 år og fortsatt er det den som er hiten. Det kjøres, og fraktes og parkeres og styres bare værre med den. Av andre populære leker så har vi sånn bankebrett. Bondegårdstraktor med henger med dyr på. Kjører fremover, mannen synger sang når en trykker på ham og alle dyrene lager sin dyrelyd når en trykker på dem. Veldig populær når han skjønte at den ikke er farlig.
tjukka med spire i magen Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 DUPLO:) lillemann her er i allefall veeeldig gla i dem, han fikk dem i 1 års gave:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Min gutt skal få sånn gåbil! Med tuter og bærter på. Som han kan sitte overskrevs på. Det finnes i alle prisklasser, men de jeg så på kostet rundt 3-400 kroner.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Du kan sikkert fortsatt få tak i Learning home i noen butikker, såg det for ikke så lenge siden. Andre ting: Sandkasse 3-hjulssykkel Reie Utebasseng/uteleker Puslespill Byggeklosser Stol og bord for småbarn/barnerecliner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå