Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Hvor lenge siden fødselen er det og hva slags plager har du (hvis noen)? Takk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg var nok ikke helt "total".. I alle fall står det ikke i papirene fra fødselen, men en gynekolog jeg var hos 2 år etter fødsel mente jeg må ha vært nære, pga arrdannelsen etterpå. Jeg ble operert med laser etter fødsel nr 2, da arra sprakk opp og vokste sammen så sinnsykt "klumpete".. :-/ Dette var rent kosmetisk, egentlig, celleprøver viste ingen farlig forandring, og jeg hadde ikke egentlig vondt.. :-) Håper du slipper å revne så sinnsykt, uansett om det blir totalruptur eller bare nesten.. :-(
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Glemte å fortelle at selve laseroperasjonen var et helvete, da den jo "brant" bort arr nesten helt inn til endetarmen. Veit ikke om jeg hadde valgt å fjerne arra om jeg visste det skulle bli så vondt og ta så lang tid før det blei bra.. :-/
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar! Jeg har allerede revnet totalt... så det er for sent å ønske noe annet. Jeg har heldigvis ingen problemer med arret med met svak endetarmsmuskel og det er plagsomt. HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 det sto i forrige ukes kk at det går annt å få opperert inn en pease maker som sender inn elektriske signaler til anal muskelen slik at den fungerer normalt....jeg skal i hvertfall ta en ordentlig prat med legen min,for det er ikke artig å ha problemer på den kanten...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Er det lenge siden du fødte??? Den kan du jo trene opp igjen, men må jo da være flink til å ta de knipeøvelsene. Selv revnet jeg hele veien bak og fikk min dose med sting der bak. Det har blitt litt arrvev og har vel ikke merket noe plager annet at jeg kan reagere med å bli sår i mellomkjøttet (området mellom hull og rompe). Men det kommer bare om jeg bruker for stramme tangetruser. Ellers er alt ok!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Det er 10 mnd siden fødselen og jeg trener for harde liv, men muskelen fungerer fremdeles ikke optimalt. Jeg har aldri hørt om en slik pacemaker. HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hadde totalrupturer ved mine 2 første fødsler.Da jeg skulle ha nr.3 fikk jeg beskjed at jeg MÅTTE klippe,ellers kom det til og bli vanskelig å sy pent.Jeg har heldigvis ikke hatt store plagene.Litt med luft rett etter fødslene.Arrene plager meg ikke,sjelden jeg studerer meg bak der,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå