Gå til innhold

Malt-ekstrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som gir malt-ekstrakt, hvor mye gir dere? Og hvordan gir dere den? Vesla virker som hun har vondt i magen og ligger og trykker til hun er rød i ansiktet. Hun har avføring ca en gang i uken, så jeg tenkte å prøve malt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du nesten prøve deg frem. Noen bruker en teskje på 1 liter vann, mens andre bruker en teskje i hver flaske :-) Vær også litt obs på at enkelte barn ikke tåler malt. Min nr 2 skrek som bare det..... Mens nr 1 tålte det fint (brukte 1 spiseskje på 1 liter vann). Har ikke hørt om så mange som ikke tåler det, men skulle det skje så funker sviskesaft like godt (synes i alle fall jeg :-) ). Prøvde med 2 ts sviskesaft i starten, og økte på etter hvert som det var behov for det.

Skrevet

Jeg bruker 1 ts i hver flaske, 1 ss hvis hun er veldig plaget med hard mage.

Skrevet

Prøv forsiktig i starten du. Her tålte ikke lillesnuppa malt, så vi hadde noen grusomme dager etter at hun fikk det. Nå får hun sviskermos innimellom og regulere magen ved hjelp av det.

Skrevet

hejsann:)

ville starta med ei t-skje på den første morra-flaska, dersom avføringen bagynner å komme oftere da, fortsetter du med det. dersom baby får mageknip og blir urolig, må du bruke mindre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...