Lykkeliten og jeg Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Alle har den samme oransje fargen. Og smaker ganske likt gjør de og. Holder meg for det meste til småfolk jeg.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Usj, ja de er ekle! Jeg lagde for det meste maten selv da de varsmå, men hvis jeg kjøpte var det Hipp som var mest populært.
Lykkeliten og jeg Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Hender jeg kjøper HIPP sine og. De er helt ok. Men mannen hadde kjøpt inn noen glass her nå, og de ser helt identiske ut. Kun navnet på merkelappen som er forskjellig. Det skal ikke være lov å ha noen tilsetningsstoffer i barnemat, men det ser jo ut som om det er en god porsjon farge i de glassene hvert fall =S
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Grøsser bare jeg tenker på den lukten fra de glassene :-S
Libido- Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Ser sikkert like ut fordi alt smaker utvannet spgahetti? Fargene er etter alderstrinn. 6 mnd en farge, 8 mnd en farge osv.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Skulle gjerne kjøpt mer av hipp eller småfolk jeg også, men da måtte jeg kjørt dobbelt så langt og handlet på en butikk som er dobbelt så dyr.... Men er veldig enig med deg, de er jo veldig like og smaker nesten det samme...
Lykkeliten og jeg Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2008 Ikke fargene på glassene jeg mener, men selve maten ;o) Skjønner den, solfrøken =)
ha82 Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Er ikke enig i det hele tatt!Synes Nestle sine er mer delikate.Lillegutt gremmer seg av hipp og småfolk.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Jeg syns Nestle sine smaker utrolig kunstig. Så her går det i Småfolk, og i går så prøvde vi fiskeboller for første gang og det smakte jo som ordentlig mat og det falt godt i smak hos vesla også. Men alt er jo smak og behag, det er jo barna som skal spise det, og så lenge de spiser skal man vel være fornøyd, kanskje. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå