Gå til innhold

Stelleunderlag fra ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er bra? Tenkte på det og malm kommode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et til sambos lille toddler på 19 mnd, og er veldig fornøyd med det i alle fall. Funker både til å legge på gulvet og oppå bord/vaskemaskin osv, og veldig greit med de oppblåsbare kantene så hun ikke bare ruller seg av i en håndvending. Og så er det uhyre greit å kunne spyle det i dusjen og bare tørke av igjen når hun tisser utover alt under skifting (hva ER det med unger og det å alltid skulle tisse ETTER at man har tatt av bleien?)

Skrevet

Takk for svar, man tror jo at det som er så billig ikke er så bra, men blir det jo sundt så koster det ikke så mye å kjøpe nytt. Tror de som er dyre blir like så fort sprukne i kantene, iallefall ble mitt det til min første.

Skrevet

Vårt er helt fint i plasten fortsatt, og vi har vel hatt det siden juletider - og på den tiden har det fått mye juling i form av å bli pakket opp og ned av trange ryggsekker og kofferter når vi har flydd til og fra for å ha samvær med henne. Så jeg er helt forundret over at skjøtene ikke har gått eller at det ikke har punktert enda :)

Skrevet

Med nummer en hadde jeg to stelleplasser. Kjøpte en matte på ikea og en på babyshop. >Den dyre måtte jeg vaske trekket på i vaskemaskinen, tungvint!! Pluss at bæsjen satte flekker som ikke gikk bort i vask. Mens den fra ikea bare spylte jeg.

Skrevet

hei ! jeg har også kjøpt på ikea;) har du kjøpt malm komode med 3 eller 4 skuffer?

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn for 1 år siden. Bruker det som ståmatte til lillegutt når han dusjer. Holder seg veldig bra til tross for at den brukes i dusjen : )

Skrevet

Svarer på dette med unger som tisser når en tar av bleien! :) Pga tem forsjell fører dette ofte til at de tisser på seg. Så det er ikke stort å gjøre med det egnetlig!! :P

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Det fungerer helt fint.

Jeg kjøpte et for 3 år siden, det har vært brukt hver dag siden da.

Har ikke engang måttet blåse ny luft i... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...