mamma til tre prinsesser Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Var på ultralydundersøkelse i dag, og der så vi en nydelig liten bønne på 1 cm, med et bittelite hjerte som slo som bare det. Er 7+0 i dag iflg klinikken, og fikk termin 6.feb. Hadde IVF i uke 20, og testet positivt første gang på RD9, men siden forrige forsøk endte i SA ville jeg ikke annonsere noe før etter UL. Men nå tørr jeg endelig si det, jeg er GRAVID :-)
Madam-mim Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Har ventet på deg her inne:) Så hyggelig å høre at alt så bra ut og at hjerte slo:) Skal på UL i morgen jeg, er utrolig spent, grugleder meg.
mamma til tre prinsesser Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Hei hei Har vært litt vanskelig å la være å skrive noe før, men ville vente. Var utrolig spent før UL i dag, men har vært veldig kvalm den siste uken så jeg var optimistisk. Hvordan er formen din? Håper det går bra på UL i morgen, lykke til !
Madam-mim Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Takk for det:) Formen min er grei nok. Har vært endel trøtt hele tiden og har ømme brystvorter enda. Ellers ikke noe kvalme. Hadde litt brun utflod i dag, en flekk i trusa, men har ikke kommet noe mer så håper på det beste. Enda godt UL er i morgen allerede.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå