Gå til innhold

Pressrieliknende følelse i uke 17....Hva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig det er kynnere du merker? Mest logiske jeg kan komme på... er du veldig bekymret så ring legen din i morgen. Er det eneste jeg kan anbefale

Skrevet

Har du født før? Slik at du vet hva en pressrie er? Hvis det er tilfelle synes jeg du skal ringe føden! Og kommer det flere regelmessige?

Skrevet

Har født før ja, men da var riene vonde og det er de ikke nå. Bare presser veldig ned i skjeden på en måte.. Føles litt som om jeg må på do men litt lengre frem så jeg må ikke på do...Er ikke i rier mer mer en konstant følelse,,

Vanskelig å forklare men takker for svar!

Skrevet

Jeg har også denne følelsen om dagen når jeg er på jobb.. står store deler av dagen og da føles det veldig tungt, som nederste del av magen blir dratt veldig nedover.. Ikke sikkert det er samme tingen men det er en "tung" følelse nedover liksom - dårlig til å forklare ;)

Skrevet

Jeg har også en sånn lignende følelse til tider. Jeg er i uke 17-18 nå.

Jeg vil kalle det en følelse av nedpress jeg da..Som om livmoren nesten kommer ned i skjeden. Jeg er ikke så bekymret, men det er ikke noe behagelig.

Skrevet

Eh, 27 dager, det står på profilen din at du er en mann...

Enten så har du skrevet feil, eller så er du en mann, men da kan du ikke vite hvordan en pressrie føles ut som... ;)

Jeg ble syskjerrig på terminen din siden du er i uke 17, samme som meg :)

Skrevet

nyskjerrig, ikke syskjerrig, hehe :)

Skrevet

Jeg er nok ingen gal mann med sære interesser, bare en litt datatreig kvinne som ikke har fått til (eller prøvd så hardt) å skifte profilen min;)

Har termin 5.desember.

Har hatt litt av den samme pressende følelsen i dag men ikke like kraftig. Men tror jeg kjente to spark på utsiden i da, la meg ned etter en lang dag på jobb med mye gåing og da kjente jeg to små dunk i høyre siden. Så har slått meg litt til ro med at alt er som det skal.

Begynner forresten på ferie idag, godt med pause fra ungene og eksamen (lærer i 10.klasse) så den skal NYTES!

Skrevet

Jeg har også denne pressliknende følelsen. Har hatt den i de siste 2 dagene.. I tillegg så meldte bekkenløysningen sin adkomst i dag:(.. Jeg er 21-22 uker... Skal heldigvis til legen i mårra, og om det ikke har gitt seg til da, så skal jeg ta det opp...

Skrevet

Nå er ikke jeg noen lege asså, men jeg synes dette høres helt normalt ut, så lenge du er fleregangs fødende :)

Skrevet

Hei!

Forstår godt hva du mener... Har dette daglig, hatt det siden uke 16. Snakket med lege om det. Er ikke noe farlig fikk jeg beskjed om, men at man må ta det litt med ro.

Skrevet

Ta det litt med ro ja, det hadde vært noe.. Har hatt altfor mye å gjøre den siste tiden.. Alene med datteren min på 18 mnd, travelt på jobb, flytting fra nord til sør, salg og kjøp av leilighet, oppussing av ny leilighet, i det hele tatt.. Men nå kjenner jeg at grensen er nådd, jeg må slappe av.

Så derfor er det kjempebra at det er ferie:)!!!

Joho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...