gutt07 & jente09 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Skriver dere søknad på hvitt vanlig papir, eller bruker dere f.eks. en knall farge for å vekke litt oppmerksomhet? Noen meninger?
ZZzZzzZ Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 tror nok ikke det er noen fordel med en knall farge! men ikke vet jeg...men aldri hørt om noen som har brukt knall farge! jeg hadde hvertfall valgt hvitt vanlig papir!
80 m/ supersøt jente! Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Bruker helt vanlig hvitt papir. Det er jo selv søknaden med vedlegg (utdanning/erfaring) som skal fange interessen fra evt. fremtidig arbeidsgiver. Kanskje litt annerledes om man søker på jobber som feks. markedsfører el. - da kan jo evnen til å lage en layout som selger være viktig, og da kan kanskje selve designet på søknaden telle litt mer?
~Milly~ Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Kommer litt an på hvilken stilling du søker.. For meg som søker kontorjobber, er det uaktuelt med noe annet enn hvitt. Til et kreativt yrke, f.eks. i reklamebransjen, ville det kanskje være naturlig å gjøre litt mer utav søknaden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå