Gå til innhold

ang. jobbsøknad...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver dere søknad på hvitt vanlig papir, eller bruker dere f.eks. en knall farge for å vekke litt oppmerksomhet? Noen meninger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikke det er noen fordel med en knall farge!

men ikke vet jeg...men aldri hørt om noen som har brukt knall farge!

jeg hadde hvertfall valgt hvitt vanlig papir!

 

Skrevet

Bruker helt vanlig hvitt papir. Det er jo selv søknaden med vedlegg (utdanning/erfaring) som skal fange interessen fra evt. fremtidig arbeidsgiver.

 

Kanskje litt annerledes om man søker på jobber som feks. markedsfører el. - da kan jo evnen til å lage en layout som selger være viktig, og da kan kanskje selve designet på søknaden telle litt mer?

Skrevet

Kommer litt an på hvilken stilling du søker.. For meg som søker kontorjobber, er det uaktuelt med noe annet enn hvitt. Til et kreativt yrke, f.eks. i reklamebransjen, ville det kanskje være naturlig å gjøre litt mer utav søknaden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...