Sonata08 Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 IBle plutselig skikkelig uggen på jobb i dag. Og det er jeg fortsatt. Jeg har gått rundt og bekymret meg for manglende sympotmer og litt svake tester, men nå ser der i alle fall ut til at jeg har ett symptom.... Er 5 +3 i dag. Når ble dere kvalme ?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Du e jo bare i uke 6, da e d ikke vanli me så mange symptoma :-)) HELDIVIS, for man får nåkk av dm etterpå:-) Æ hadde bare småkvalme helt til æ bikka 6 uker, da lå æ å spydde helt te uke 13 :-( Fyfan i hælvete kor jævli d va.... men nu e d glæmt da :-) å erstatta me halsbrann, kynnera å bekkensmærta :-P Ellers så e d jo vanli å ha mensmurringa, trøtthet, svimmelhet å brøstspræng i ukan du har foran dæ, å e du så "heldi" som æ va, så får du ALT :-) Kos dæ masse å pris dæ lykkeli over å ikke ha så mye symptoma enda ;-)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg var 5+6 da jeg virkelig merket kvalmen (for to dager siden). Kaster ikke opp, men er uggen hele tiden, og orker knapt jobbe. Sitter på jobb nå faktisk, men er helt utefor! Er suuuuupertrøtt også! Føler meg fyllesjuk, rett og slett! Er akkurat den samme følelsen som etter en tur på byen. Hehe! Håper ikke det blir noe verre!
Linda Pia Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Rundt uke 6 kom det kastende over meg etter en slitsom helg (er no 9+2). Det virker som ei våkenatt utløste en snikende kvalme... Og siden har den vært her. Jeg har brukt 1500 kr på akupunktur også. Men det hjalp de dagene jeg tok det, også kom kvalmen bare tilbake dagen derpå. Men la inn et annet innlegg her, om at jeg hadde veldig lite jern - bra blodprosent, men altså likevel lite jern. Så no er jeg spent på om svimmelheten og kvalmen snur ved inntak av jerntilskudd Lykke til alle kvalme, føler med dere..... ! Klem
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Vet ikke når den kom til meg, men den kom helt plutselig! Tirsdagen var jeg i fin form, onsdagen kom kvalmen og trøttheten som et slag i trynet! Jeg forstod ingenting, var rett og slett så dårlig at jeg ikke ORKET å ta en test! Følte meg rett og slett skikkeli fyllesyk! Da jeg testet (CB) gikk det ikke mange sekunder før det lyyste et skarpt kryss mot meg. Så mer en 4 uker var jeg nok.
Hakkamella Skrevet 19. juni 2008 #6 Skrevet 19. juni 2008 Jeg må ha startet veldig tidlig. Min morgenkvalme kom en fredag ettermiddag, da var jeg vel ca 2-3 uker på vei. Varte hver dag etter kl 14 sånn ca i vel 4 uker, for så å forsvinne en tid. Nå er den tilbak morgen, middag og kveld med mindre jeg bruker postafen reisesyketabletter. Spesielt kommer den etter å ha spist/drukket melkeprodukter. (og jeg elsker frosties/cornflakes for tiden). Grusomt, men ønsker et hvert normalt, sunt symptom på graviditeten velkommen. Er nå i slutten av uke 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå