Gå til innhold

3 dager igjen, hva må jeg huske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går det helt i surr for meg, hva er det egentlig jeg må huske å gjøre? Bagen er under pakking, men er det noe annet jeg bør tenke på å få gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørge for at det er nok av film igjen både i fotoapparat og videokamera. Ikke noe morsomt å filme på føden (mener ikke under selve fødsel da), så før en vet ordet av det så er det ikke mer film, eller batteri for den del. Når det nærmet seg fødsel sørget jeg også allti for at det var minst halv tank med diesel på bilen. Vi har en times kjøring, og greit å stoppe og fylle diesel. Tlf nr til folk du vil sende meld til er greit å lagre ned på mob. Slipperser i bagen er greit til å ha når en skal dusje syntes jeg, liker ikke felles dusjer å trå der alt annet søl blir skylt ned..Noe å skrive på er greit. Lykke til)

Skrevet

Tusen takk for tipsene! Bra du svarte, for jeg har bare tatt med sandaler, greit å ta med noe til å dusje i siden det sikkert kommer litt blod å sånn..

Skrevet

Kanskje greit å ha liggende en flaske med noe å drikke og gjerne noe å spise som du kan ha med... Kjeks eller annet lett mat så du har energi om det skulle ta litt tid under fødselen. Ikke så gøy å måtte stoppe på bensinstasjon midt på natten. Det er jo som oftest da det skjer :)

Jeg har også termin om tre dager. Håper han kommer innen den tid.

Lykke til til deg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...