♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Er ikke før i august og det er lenge til. noen ganger så skulle jeg ønske jeg kjente noen som var jordmor eller jobbet påfødepoliklinikken. slik at jeg kunne snike meg inn osv. Er veldig lenge å vente til slutten av august. Og så har jeg veldig lyst til å prøve 3d UL men min mann synes ikke det er noe vits i!
JulieF*Victoria* Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Så spennede, da er det bare å glede seg:) Er det den første UL du skal på? Og hvor langt er du på vei da?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 har også fått time fikk det i forrige uke.. fikk time 18. august og det er jo 2 mnd til!! uff, føles som en evighet å vente 3D-ul skal vi bestille oss denne gangen vi gjorde det ikke forrige gang, men har hørt så mye positivt om det så denne gangen skal vi spandere det på oss selv
Amazing Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Må bare si at 3D-UL er virkelig verdt penga!! Helt fantastisk opplevelse! )
isi* med liten januar spire!! Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Vi også har lurt på 3d ul. Hvertfall etter vi fikk se den lille på tidelig ul idag. Men når er får en mest ut av 3d ul. Etter ord i uke 18 eller går det fint før? HVor yme er det vanlig å betale?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 jeg er 8+6 uker på vei i dag. Og her hvor jeg bor, sarpsborg, så betaler man rundt 1200 kr for 3D UL. Fikk UL time den 28.august. og det er veldig veldig lenge til da er jeg 19 uker på vei, og dvs det er ikke før om 10 uker til... kjedelig altså. Men men! Kan hende jeg gir meg selv 3D UL i bursdagsgave. he he. det var jo egentlig en god ide. he he. siden jeg har avlyst min egen bursdags fest så slipper jeg jo å betale så mye for det. da kan jeg jo bruke noen av de penga på 3D UL he he....
micro Skrevet 19. juni 2008 #7 Skrevet 19. juni 2008 jeg driver å ringer nå jeg for å få en tidlig ul. så er spennende på når jeg får den. gleder meg til å se hjerte slå og bekrefte at det er noe der i det siste har jeg bare sett egga mine liksom
micro Skrevet 19. juni 2008 #8 Skrevet 19. juni 2008 fikk svar nå om to uker skal jeg inn på UL åhhh så spennende. Da er jeg 7+3 da. får håpe at alt er i orden. skal bli godt å sjekke lille knøttet før jeg drar til USA to dager etterpå.
*Januarbaby*09 Skrevet 19. juni 2008 #9 Skrevet 19. juni 2008 Venter på UL-time ennå, jeg=S Litt treg her i Bergen kanskje;) Venter å få en time i slutten av august. Er 8+3 på vei i dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå